biomecanique

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2018

Det gick inte att hitta inlägget.
Kontrollera URL:en och försök igen.
Av Amor - Torsdag 21 mars 13:30

Biomecanique.   Tidigare Biomecanique försvann / ja,  min kunskaps blogg, mmmmmmm       ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Historia om människans sits & kroppsställning i livet,s längd. ...........................(vi...

Av Amor - Söndag 17 mars 22:43

........ Välkommen till ny Biomecanique. Som försvann / ja,  min tidigare kunskap blogg. Först om lite anatomi bilder av ansikte & formen.         Mindre solstroålning i vinter tid.   " Nu kräver mer Ansikte behandling...

Av Amor - Söndag 10 mars 22:21

räkna in & ut.Välkommna till ny Biomecanique. bloggplasten.se   Tidigare Biomecanique försvann / ja,  min kunskaps blogg.   Mäta upp & hjälpa till ålder hälsa, mot ålder klander.    ((kläver känedom & rätt verktyg.))   så bör man...

Av Amor - Lördag 2 mars 13:30

Välkomna   till ny Biomecanique. Tidigare Biomecanique försvann / ja,  min kunskaps blogg,     Tidigare Biomecanique försvann / ja,  min kunskaps blogg.   Det kommer att påminna lite   om   kroppsställning & ...

Av Amor - Måndag 26 feb 22:30

Välkomna till ny Biomecanique. Tidigare Biomecanique försvann / ja,  min kunskaps blogg, kolla presentatoin, till höger. mmmmmmm  Kroppen  behöver i tystnad  mer luft &  hjälp lungorna.    Det krävs mer syre i olika kroppställninga...

Skapa flashcards