biomecanique

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2020

Människa & Onödiga skador. del 01

Av Amor - 21 oktober 2020 14:30

Välkommen
till
ny
Biomecanique.

Som försvann / ja,  min tidigare kunskaps blogg.

(?)

lyssna och läs.

    

 

Stjäla någon hälsa; inte är straffbart?

 

 

     Ta, snatta, knycka, sno, nalla, palla, norpa, roffa, snyta,

 

korpa, gama, begå stöld,

 

göra ett intjack, tjuva, tillgripa, förskingra, försnilla,

 

tillskansa sig, snika åt sig,

 

plundra, röva; stjäla sig till skaffa sig i smyg, göra i smyg....

 

Efter en akut besök på största universitetrrjhukhus

 

akumottagning


för litet sår i Hö. tummen.


 


Kom ut med Antibiotika skada,

      
Den musik & andra är svar på.
,,,
Sångtexter.
-.,_.,.,.,-.,-.,
Hej det är jag
Jag undrade om du skulle
vilja träffas efter alla dessa år
Att gå över allt
De säger att tiden är tänkt att läka dig
Men jag är inte klar med mycket helande
Hallå kan du höra mig
Jag är i Kalifornien drömmer om vem vi brukade vara
När vi var yngre och gratis
Jag har glömt hur det kändes innan världen föll till fötterna
Det finns en sådan skillnad mellan oss
Och en miljon miles
Hej från andra sidan
jag måste ha ringt tusen gånger
För att säga dig, jag är ledsen för allt jag har gjort
Men när jag ringer till dig verkar det aldrig vara hemma
Hej från utsidan
Åtminstone kan jag säga att jag har försökt
För att berätta att jag är ledsen för att bryta ditt hjärta
Men det spelar ingen roll det tydligt riva inte dig ifrån varandra längre
Hej hur mår du?
Det är så typiskt att jag pratar om mig själv, jag är ledsen
Jag hoppas att du mår bra
Har du någonsin gjort det ur staden där inget någonsin hände
Det är ingen hemlighet att vi båda
Kör ut ur tiden
Så Hej från andra sidan
jag måste ha ringt tusen gånger
För att säga dig, jag är ledsen för allt jag har gjort
Men när jag ringer till dig verkar det aldrig vara hemma
Hej från utsidan
Åtminstone kan jag säga att jag har försökt
För att berätta att jag är ledsen för att bryta ditt hjärta
Men det spelar ingen roll det tydligt riva inte dig ifrån varandra längre
Ooooohh, längre
Ooooohh, längre
Ooooohh, längre
anymore
Hej från andra sidan
jag måste ha ringt tusen gånger
För att säga dig, jag är ledsen för allt jag har gjort
Men när jag ringer till dig verkar det aldrig vara hemma
Hej från utsidan
Åtminstone kan jag säga att jag har försökt
För att berätta att jag är ledsen för att bryta ditt hjärta
Men det spelar ingen roll det tydligt riva inte dig ifrån varandra längre
mmmmmmed mera
 
att skriva bara lite om ergonomi, biomecanique igen,
    
i samband Wc
...............
Protest -------- i hela världen för onödiga Wc besök?
---------
Vem &  Vilka ligger bakom detta besöket världen över.
...........
 
 
Akuten: IBS_ compani och med+arbetare.
 
1 + 3 = 4  AT-läkare på akuten var tysta om dignos
i sista besök 4,e At-läkare,
vad får ?++ att smärtan förvinner bara på akuten.
skicka hem kl.02 på morgonen.
...........
Han ärligt sa M0RFIN.
Har skrivit Morfin & ny antibiotika. skickat hem.
Det är olagligt morfin på gatan, inte på akuten.
      
Det var klart sagt att första antibiotika
 
var fel sort & överdos.
? ...  .?
Skadade bakterier säger tillverkarens namn
med- arbetare.+ %%
............
De hörde & reste hittttt på en gång.
 
 
Vi är rädda av akuten.
..................................
De vet inte eller vill inte säga diagnosen.
Att skydda dem
(ung kvinnlig + manlig sköterska ?.)
som skrivit
felsort och överdos.
 
------ Vilken arbetesgivare har dem att kasta ut dem. ------
?
-------- Vem bryr sig om skadade av antibiotika. -------
  
vad är
tysnadsplikt ?
&
skydda sina kollegor.
&&&&&&&
Vad är patients rättighet?
 
0 + 0 = två 0 = 20 
------
Patienten i fokus eller andra säger patient i centrum ???
   
Ta bort i talspråket genom vården,
för alltid.
 
Bara Morfin i magen, skicka hem kl 23.  kl 24.  kl 03
på morgon.
  
(vad år morfin och dör av.)
klicka på.
   
Gasbildning av skadade bakterier orsakar smärta,
många gånger om dagen.
....
Duktiga läkare i Sofiahem. Bara läste journalen.
tack för dignosen & modighet.
  -------
4 AT-läkare och manligt sköterska,
----------------
Hur många skadade av den lastbil-förare.
-----------
Vem kontaktade de skadade av likadana astbil-förare ?
 
De var tysta att skydda kollegen som skrivit fel & överdos,
------------
   
 
ANTIBIOTIKA-
.............................................
 

Nu Covid 19 som blev 20 & snart 21.

------------

   

 

Vad sitter covidvirust; halsen, lungor, antikoppar i blodet.

 

.........

Smittans- väg; mest människa till människa,

------

Medveten eller omedveten.

----------------

Straffbarheten är 0 + 0 = två 0 = 20

-------------

Vad är själv- försvar?

------

 ?

     

@ 3 vuxna män skaffade för sig i smyg Masker;

 


De bör få belöning för stjälen på Covid tiden,

 

att inte smitta andra.

---------

 

katterna gråter.

 

Alla tillsamman.  

            

 

Människans fly av Covid & när Covid kommer fly av oss.

 

 


mmmmmmmm

 

köpa eller stjäla mask att rädddddda liv är värd.

----------

     

 ------

---

-

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amor - Fredag 17 maj 15:00

  Välkommen till ny Biomecanique. Som försvann / ja,  min tidigare kunskap blogg. ?     värme +  = Norden. Här & Nu 2024  05  17       Att hjälpa varandra & utvecklas & få nya tankar & värderinga kräver, stor hjärta, ...

Av Amor - Söndag 5 maj 21:35

  Välkommen till   ny biomecanique ------- 365 dagar & nätter är ett år så lätt att andas.--------   Tidigare Biomecanique försvann / ja,  min kunskaps blogg. Här och nu. Du skapade natten.       Du skapade ljuset.  "Du skapad...

Av Amor - Tisdag 30 april 19:30

  Välkommen till ny Biomecanique. Tidigare Biomecanique försvann / ja,  min kunskaps blogg. VIkt & längd efter sista del saknas = ( Det Känns behövas lite information för användningen.)   Möjligen svårt att påminna alla inlägg ...

Av Amor - Lördag 27 april 13:30

  Välkommen till ny Biomecanique. Tidigare Biomecanique försvann / ja,  min kunskaps blogg. Här och nu. Besvärlig tid i modern tid  hade vi    människor( 2000 + 20 tills / 21 / 22 & 23.)   Kan man  börja om och sätta sig i sinnet ...

Av Amor - Lördag 20 april 19:45

........ Välkommen till ny Biomecanique. Som försvann / ja,  min tidigare kunskap blogg.  Var noga dagligen & säsong ändring med skorna.   Vi blogare här,   bör hjälpa varandra i vår kunskaps område. Skor och trötta fötte...

Ovido - Quiz & Flashcards