biomecanique

Direktlänk till inlägg 18 november 2023

Hävstångs effekt av jobbet med cykel; lugn & ro ;på säker miljö.

Av Amor - 18 november 2023 17:45


Välkommna till ny

Biomecanique. bloggplasten.se

 

Tidigare Biomecanique försvann / ja,  min kunskaps blogg.

 

Här och nu.

Hävstångs effekt av jobbet med cykel; lugn & ro ;på säker miljö.

   

Cykel  & människor & yrke & transportmedel & miljö.

.......................

 

Ett yrke som gör alla glada av brevet,

men

man bör vara noga att inte skada sig eller andra,

..........  

.................................

 

 

        

--------------------

          

    

..................

ta bort att minska utrymme.

 

Cinema Paradiso - Love Theme by Ennio Morricone.

 

lycka till med bästa film & musik i helg.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amor - Lördag 27 april 13:30

  Välkommen till ny Biomecanique. Tidigare Biomecanique försvann / ja,  min kunskaps blogg. Här och nu. Besvärlig tid i modern tid  hade vi    människor( 2000 + 20 tills / 21 / 22 & 23.)   Kan man  börja om och sätta sig i sinnet ...

Av Amor - Lördag 20 april 19:45

........ Välkommen till ny Biomecanique. Som försvann / ja,  min tidigare kunskap blogg.  Var noga dagligen & säsong ändring med skorna.   Vi blogare här,   bör hjälpa varandra i vår kunskaps område. Skor och trötta fötte...

Av Amor - Lördag 13 april 19:15

Välkommen till ny Biomecanique. Tidigare Biomecanique försvann / ja,  min kunskaps blogg. ---- 2024 04 12+1 ----   Här och nu. ................................ ................ BALANS.   Kära professur; ------@ Livet är ...

Av Amor - Torsdag 4 april 15:54

  ....................................... klicka på önskade lokal på vår hemplanet, se vad är klockan där. ............... Välkomna   till   ny Biomecanique. mmmmmmm    En resa behövs efter vinter 2024 till Indien.(Mella...

Av Amor - Fredag 29 mars 15:15

  Välkommen till min blogg. Praktiska och kliniska biomecanique   Biomecanique. bloggplasten.se   Tidigare Biomecanique försvann / ja,  min kunskaps blogg.       2024 Nu 03 28 + 1   Här och nu.                ...

Ovido - Quiz & Flashcards