biomecanique

Direktlänk till inlägg 19 november 2023

Hävstångs effekt träning med cykel; lugn & ro ;på säker miljö.

Av Amor - 19 november 2023 19:11


Välkommna till ny

Biomecanique. bloggplasten.se

 

Tidigare Biomecanique försvann / ja,  min kunskaps blogg.



Här och nu.
Hävstångs effekt träning med cykel; lugn & ro ;på säker miljö.
jag bytas ut med den här sport mannen.

----------------------------

 

Tour de France pågår utan åskådare covid tiden.
-----------------

Minne. 2020


27 juni till 19 juli 2020
När de flesta stora sportevenemang kastat in handduken jobbar Tour de France ännu för ett genomförande.
Cykelklassikern är tänkt att avgöras 27 juni till 19 juli och skulle ha föregått

OS i Tokyo,

som sköts upp ett år grund av Corona pandemin.

 

   
-----------------------

 

 

Cykel  & människor & yrke & transportmedel & miljö & reparation & sport.

 

Cykel är verktyg, & mekanisk maskin vi använder på olika sätt.

vad händer med bloggen,

jag kunde inte hela tiden

skriva om & om igen.

-------------------

vi bör lära känna mer den och hjälpa användare hälsa

..

      

 

 cykel kropp & reprations krav. 

kommer bild av verkstad & ägarens fel  kroppsställning.   

 

 

Träning  & krav för rätt användning & kroppsställning & andningsmakskin.

 

 

     
 Gato-cykel & lidanden.

     

Stor tack för lånet.

Ni skapar fina & konstnärliga bilder, & reser & visar oss olika platser & städer ,

vi sitter hemma på den tiden.

 

 

 

litte lättnad jobbig dag.

 

     

  .

lyssna påmusiken.

La Terre où je suis née   (Jorden där jag föddes)

sen kommer översättning.

-----------------

jobbig dag var det för den inlägg.

lesen.

.........

lycka till tack för besöket,

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amor - Lördag 27 april 13:30

  Välkommen till ny Biomecanique. Tidigare Biomecanique försvann / ja,  min kunskaps blogg. Här och nu. Besvärlig tid i modern tid  hade vi    människor( 2000 + 20 tills / 21 / 22 & 23.)   Kan man  börja om och sätta sig i sinnet ...

Av Amor - Lördag 20 april 19:45

........ Välkommen till ny Biomecanique. Som försvann / ja,  min tidigare kunskap blogg.  Var noga dagligen & säsong ändring med skorna.   Vi blogare här,   bör hjälpa varandra i vår kunskaps område. Skor och trötta fötte...

Av Amor - Lördag 13 april 19:15

Välkommen till ny Biomecanique. Tidigare Biomecanique försvann / ja,  min kunskaps blogg. ---- 2024 04 12+1 ----   Här och nu. ................................ ................ BALANS.   Kära professur; ------@ Livet är ...

Av Amor - Torsdag 4 april 15:54

  ....................................... klicka på önskade lokal på vår hemplanet, se vad är klockan där. ............... Välkomna   till   ny Biomecanique. mmmmmmm    En resa behövs efter vinter 2024 till Indien.(Mella...

Av Amor - Fredag 29 mars 15:15

  Välkommen till min blogg. Praktiska och kliniska biomecanique   Biomecanique. bloggplasten.se   Tidigare Biomecanique försvann / ja,  min kunskaps blogg.       2024 Nu 03 28 + 1   Här och nu.                ...

Ovido - Quiz & Flashcards