biomecanique

Direktlänk till inlägg 23 januari 2024

Igår....idag.......imorgon. ta hand om Er.(del 2)

Av Amor - Tisdag 23 jan 14:32

 

Välkommna

till
min
blogg.

Praktiska och kliniska

biomecanique

 

Biomecanique. bloggplasten.se

 

Tidigare Biomecanique försvann / ja,  min kunskaps blogg.


- 365 +365 + 365 =  idag / =  2024, 01,23

........

 

 

Här och nu.

 Igår....idag.......imorgon. ta hand om Er.(del 2)

  ta det lungt, ta rätt steg på rätt plats.  vet vad är jag.

mmmm

mm

m

@ Livslängd, Levnadslängd, Levnadsår,


Antal år; Tidsperiod,  Hög ålder, Lång levnad, Ålderdom.


Det är normalt att få rätt hjälp som finns inte.
men

 

Det är  värst med  bostadsrätt förning,

 

som syns inte av lidandet


——————ÅLDER—————

 

 

Äldre =
 

Tidigare, Förra, Ursprungligare, Senior, Seniormedborgare.

Ålderdomen kommer sällan ensam. ......?


............

 

Tacksam av fina bilden, det visar ålderdom.

       

En lång resa kräver hälsa & medlidannnnde.

 


 Julio Iglesias & Johnny Hallyday - J'ai oublié de vivre (1981)

 

( visa)         &.      (visa)

 

De är & var med människor i hela världen.

 

(visa)

 

La VIDA De JULIO IGLESIAS - Historia - Biografía - Documental.

 

mm

och

 

(visa)

 

Julio Iglesias & Charles Aznavour / Que C'est Triste.

 

(visa)

 =

Jag glömde att leva,

 

Genom att gå sönder i mina händergitarrer.

 

På våldsamma scener

 

 

Under konstiga ljus

 

Genom att tvinga mig

 

By dint av denna ansträngning

 

Att röra mina fingrar

 

 

För att få min kropp att vibrera

 

Ja

 

Från att låta svetten bränna mina ögon

 

 

Genom att ropa min kärlek till himlen

  

Genom att inte kasta mitt hjärta i en mikrofon

 

Bär rampljuset

 

 

Och som ett kors i ryggen

 

Jag glömde att leva,

 

ah, jag glömde att leva

 

Genom att driva jorden som en blixt

 

 

Att bryta ljudets väggarI massa laser

 

Genom att inte kasta mina skatter i elden

 

Det brinner på en gång,

 

ja

 

För att få dig att skrika

 

Genom att ändra färgen på min hud

 

Min röst

------

På våldsamma scener.
Lär att vara tyst & lugnt. dag & natt.

 

 

som bär ropen

 

Som kommer från gettot

 

Genom att vara en Gud,

 

Hell's Angel eller Bohemian kärlek i ena handen

 

Och i den andra hat

 

Jag glömde att leva,

 

jag glömde att leva

 

Ja,

 

genom att gå sönder i mina händergitarrerJa,

 

på våldsamma scener

 

 

Under konstiga ljus

 

Genom att glömma att det finns

 

ett samhällesliter mig från sömnen

 

För att få mig att sjunga.

  +   =   

 

Ny dikt

 

Hem fängelse.
..........

 Ditt tomma utrymme är hisnande.

 När jag kommer ihåg gråter jag...

Jag är dömd till denna påtvingade sorg.

 Jag torteras av upprepat hat...

Den situation jag har är involverad i sorg och smärta.

 

Du är inte min dag och natt.

 Ditt minne finns alltid här...

Den situation jag har.

 Det här är ett jäkla straff.

 Nej, han gav mig tålamod styrka...

Vilket högt pris för tålamod.

 Smärtan jag lider, det här är min del...

Hemfängelse betyder ensamhet.
     

 Min hämnd, separationens sår...

Den situation jag har är involverad i sorg och smärta.

 

 Du är inte min dag och natt.

 Ditt minne finns alltid här...

Den situation jag har.


 Det här är ett jäkla straff.

 Nej,

 

han gav mig tålamod styrka...


———

kommer mer i fortsättninng.

 

utrymmmmme.

  finaste musik samling.

 


2 Hours Beautiful Love Songs in Violin: Best Romantic Music -

Greatest Violin Cover of All Time.

mmmmmm

Tacksam vi har bloggplatsen  fina personal skyddar oss av

datatrång.

 

Kommer

@ Igår....idag.......imorgon. ta hand om Er.(del 3)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amor - Lördag 20 april 19:45

........ Välkommen till ny Biomecanique. Som försvann / ja,  min tidigare kunskap blogg.  Var noga dagligen & säsong ändring med skorna.   Vi blogare här,   bör hjälpa varandra i vår kunskaps område. Skor och trötta fötte...

Av Amor - Lördag 13 april 19:15

Välkommen till ny Biomecanique. Tidigare Biomecanique försvann / ja,  min kunskaps blogg. ---- 2024 04 12+1 ----   Här och nu. ................................ ................ BALANS.   Kära professur; ------@ Livet är ...

Av Amor - Torsdag 4 april 15:54

  ....................................... klicka på önskade lokal på vår hemplanet, se vad är klockan där. ............... Välkomna   till   ny Biomecanique. mmmmmmm    En resa behövs efter vinter 2024 till Indien.(Mella...

Av Amor - Fredag 29 mars 15:15

  Välkommen till min blogg. Praktiska och kliniska biomecanique   Biomecanique. bloggplasten.se   Tidigare Biomecanique försvann / ja,  min kunskaps blogg.       2024 Nu 03 28 + 1   Här och nu.                ...

Av Amor - Torsdag 21 mars 13:30

Biomecanique.   Tidigare Biomecanique försvann / ja,  min kunskaps blogg, mmmmmmm       ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Historia om människans sits & kroppsställning i livet,s längd. ...........................(vi...

Ovido - Quiz & Flashcards