biomecanique

Direktlänk till inlägg 12 februari 2022

En del förlurade biomecanique från år 2000./ 2013

Av Amor - 12 februari 2022 14:30

.……. Ett dropp i havet. ………

 

 

2000; peaceful times on Earth.

 inlägg från 2015

2016 hittad 11 inlägg som sparades i archive,today. tack

 

Alla försvann, bloggen ägare ellet myndighet som stängde

kunde medela 117.000 blogare.

 

Nu 2022 02 12

……vi reser tillsamman utan att jag kan göra ändring från 2000
Vad var det biomecanique på den tiden ?
++++
………………………………………………………..
…………
Välkommen

Till

Biomecanique.

Kropp & själ.
 
96 / 69
Stockholm!
Gång analys med tanke på olika grader rörligheter i relationsförhållande  med
höft & Knä & vrist
Det kan ge en bra diagnos på gång mönster att kunna justera vid behov.

9

o

6

906 eller 6o9
96-69
kugghjulsprincipen.
(visa)  uppdateras nu
När jag började biomecanique hade jag förväntningar med det blev tvärrtom.
men jag är tacksam för så många besökare dagligen.
bilden kan prata om mina tankar .
lycka till.
Många vill ha direkt kontak med mig, så är det min mail.
Tack för  besöket. den här månaden (mag 2014) dagligen ca, 7,348 besökare.
(visa) ?+ ej kan uppdateras
Det är svårt för mig att kunna komma in i min blogg
att skriva många planerade saker och ting och komplettera olika sidor och inlägg i min blogg.
jag kan inte  läsa heller  Er kommentarer.

Sorrrrrrry;

Ip_adressen stängdes för mig att logga in?

då då öppnas biomecanique bara att ses.

Fin sommar önskar jag till Ni alla besökare.

OBS

Förslag
Till alla länder världen över
att göra den bliden till en frimärke världen över att hjälpa och samla pengar
till

Unicef;

Ensam  på väg vart ?......
Be the Change You Want to See in the World - Mahatma Gandhi
-------------
Kevin-Carter-Child-Vulture-Sudan  (Visa)
För denna bild mottog K. Carter dock inte bara hyllningar
utan även hård kritik för att han bara fotograferat och inte hjälpt flickan.
Han lämnade efter sig en 7 årig flicka.
Eller
dem älskar jag.
Hjälp att sprida dem; tack; Bild från vägg- målning från Afghanestan.
……………………………..
……………….
Hej alla besökare : Några dagar biomecanique.bloggsida.se var stängd
för mig????????????? Amor.
Så hade jag tid att jobba med lite matematik:
Det är min nyaste tanke om relationen mellan siffran 1 till 9 ( spegelsiffror )
Helt ny upptäck: Ni bestämmer:
Eller Hur.
Räkna ut horisontala och vertikala siffror så det blir samma summa 5772.
Otroligt:

Jag kommer att fortsätta skrivandet i biomecanique.

jag tackar Er alla besökare under ået .
12 månader x 30 dagar x 5,651= ca.  2,034,360 besökare år 2013.
stor tcak för besöket
………….
Klicka på.  [Web Profile of biomecanique.bloggsida.se]  (visa) ej
Tack; till Er alla från hela världen;
+
Tack igen; för så fina ord & menningar, som jag fick av Er under år 2013.

Hur kan vi skydda vår planet mot krig / Värme / översämning / sjukdomar?
= Fredlig väg!
Universums storlek och form var alltid en stor fråga som inte är avgjord än eller aldrig. Universum kan ha en begränsad storlek, men det kan också vara oändligt stort, det vet vi inte än eller aldrig, men en sak är faktum att vi finns i och universum är mycket gammalt och utvecklas och ändras hela tiden.
(11–20 miljarder år respektive 13–15 miljarder år.)
Är vi ensamma i universum eller inte?
Vårt solsystem befinner sig som det är och vår fina planet är en av dem.
Min fråga av mig själv är alltid.
Varför gör vi mot varandra så som vi gör i olika epoker?
Tragedia-fabrica-textil-Bangladesh.
Ergonomi & miljö; (visa) ?ej kan hitta
x+x
Mänsliga faktorn av okunskap av ergonomiska lagar igen och igen i vår planet.
Många miste livet när en explosionen inträffade i en gruva i Somanditriktet i Turkiet.
olycka tros ha orsakats av ett elektriskt fel, 4 klimeter från gruvingången.
Dödssiffran efter gruvolyckan i västra Turkiet stiger igen. Enligt myndighetskällor har minst 17 människor mist livet. Mer än 200 personer ska fortfarande befinna sig inne i gruvan, rapporterar Reuters.
hjälp varandra.
Vi har delat ut planeten i olika delar och varje folk grupp äger en del och vill ha mer och mer för sig.
Vi känner inget annat att ta och få för sig själv och själva. Vi är inte ensamma på vår planet:
Människa & djur & natur & miljö.
Så länge vi människor hade 2 händer och 2 fötter springer efter att
ha & ta &
med
Krig & våld & fusk & bedrägri:
? +? x ? = 0
I olika delar av vår planet finns olika kultur och personer som kämpade på att visa vem kan vara en människa och vad det betyder mänsklighet
men
de misslyckades var och en för sitt sätt i sin kultur.
Den 30 oktober 1938 skrämde den amerikanske regissören
Orson Welles (visa )
upp radiolyssnarna rejält med sin radioteateruppsättning
”Världarnas krig” (Mars Invasions).
Många trodde att rapporteringen om en utomjordisk invasion var på riktigt och paniken var snart ett faktum.
………..
Det är sorligt att ha fysisk och psykisk skador av olika sorter våld & krig.
Fred har inte kommit 2013 än.
xxxxxxxx
Att älska är att känna igen dig själv i en annan människa. Eckhart Tolle
+
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva
 
arbeta en dag i hela ditt liv. Konfucius
x
Klicka på bilden se större:
Varför med rörelser och vikt med lite kontakt område tappar hon / han inte balansen?
Så är det hemligheten i gånganalys hos olika djur och vi kan få hjälp av dem i olika syfte.
--------------------------------
Det  år 2000 i början av biomecanique, setan 2013 försvann.
------
-------------
tack archive, today, sparade 11 inlägg,
kopieras här, rädd att därifrån också försvinner.
resten kommer senare av den delen.
så en blogg försvann, kommer resten.
fin musik och fåglars liv, tack för besöket.
......

det är minne av tidigare BIomecanique.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amor - Söndag 5 maj 21:35

  Välkommen till   ny biomecanique ------- 365 dagar & nätter är ett år så lätt att andas.--------   Tidigare Biomecanique försvann / ja,  min kunskaps blogg. Här och nu. Du skapade natten.       Du skapade ljuset.  "Du skapad...

Av Amor - Tisdag 30 april 19:30

  Välkommen till ny Biomecanique. Tidigare Biomecanique försvann / ja,  min kunskaps blogg. VIkt & längd efter sista del saknas = ( Det Känns behövas lite information för användningen.)   Möjligen svårt att påminna alla inlägg ...

Av Amor - Lördag 27 april 13:30

  Välkommen till ny Biomecanique. Tidigare Biomecanique försvann / ja,  min kunskaps blogg. Här och nu. Besvärlig tid i modern tid  hade vi    människor( 2000 + 20 tills / 21 / 22 & 23.)   Kan man  börja om och sätta sig i sinnet ...

Av Amor - Lördag 20 april 19:45

........ Välkommen till ny Biomecanique. Som försvann / ja,  min tidigare kunskap blogg.  Var noga dagligen & säsong ändring med skorna.   Vi blogare här,   bör hjälpa varandra i vår kunskaps område. Skor och trötta fötte...

Av Amor - Lördag 13 april 19:15

Välkommen till ny Biomecanique. Tidigare Biomecanique försvann / ja,  min kunskaps blogg. ---- 2024 04 12+1 ----   Här och nu. ................................ ................ BALANS.   Kära professur; ------@ Livet är ...

Ovido - Quiz & Flashcards