biomecanique

Direktlänk till inlägg 29 juli 2023

Har Ni tid, så Börja nu träna Yin & yang del 01 (fördelar )

Av Amor - 29 juli 2023 16:49

Välkommen
till
ny
Biomecanique.

Tidigare Biomecanique försvann / ja,  min kunskaps blogg.

Här och Nu.

 

Har Ni tid, så Börja nu träna Yin & yang  (fördelar )

 

Jag går lugn & ro på min bestämd väg

 

att visa

 

fördelar & nakdelar 

 

av

 

 

 

Yin & (yang) = yoga.

 

-------------------------

De som  kämpa på .

 

 

 

klicka på att läsa.

.......

....

   

 

Tänka på blodcyrkulation.

 

 

 

 

Tänka på tarmar & innehåll effekt hos .....

 

 

Börja träna [Yin & yang =  (fördelar )]


             


Tänka på leder & musklar & syresättning.

 

   

  

 med           mera >

 

Tänka på balans effekt & påverkan.

   

-----------------------

lycka till

..................................

Träning & hjärta.

       

 

Minne av Covid,

 

oförglömlig.

       

 

viruset oväntad besöket slut.

 

     

-----

Fortfarande,

 

förstärka immunförsvaret.

 

 

(visa)

 

wwwwww

 

  Helande avslappning av stress, ångest och depressiva

 

tillstånd läker, kropp & själ

 

mmmmm

mm

w

  Tackar bloggplatsen & personalen

mmmmmmmm

mmm

n

Lycka tiil kommer del 02.

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amor - Tisdag 30 april 19:30

  Välkommen till ny Biomecanique. Tidigare Biomecanique försvann / ja,  min kunskaps blogg. VIkt & längd efter sista del saknas = ( Det Känns behövas lite information för användningen.)   Möjligen svårt att påminna alla inlägg ...

Av Amor - Lördag 27 april 13:30

  Välkommen till ny Biomecanique. Tidigare Biomecanique försvann / ja,  min kunskaps blogg. Här och nu. Besvärlig tid i modern tid  hade vi    människor( 2000 + 20 tills / 21 / 22 & 23.)   Kan man  börja om och sätta sig i sinnet ...

Av Amor - Lördag 20 april 19:45

........ Välkommen till ny Biomecanique. Som försvann / ja,  min tidigare kunskap blogg.  Var noga dagligen & säsong ändring med skorna.   Vi blogare här,   bör hjälpa varandra i vår kunskaps område. Skor och trötta fötte...

Av Amor - Lördag 13 april 19:15

Välkommen till ny Biomecanique. Tidigare Biomecanique försvann / ja,  min kunskaps blogg. ---- 2024 04 12+1 ----   Här och nu. ................................ ................ BALANS.   Kära professur; ------@ Livet är ...

Av Amor - Torsdag 4 april 15:54

  ....................................... klicka på önskade lokal på vår hemplanet, se vad är klockan där. ............... Välkomna   till   ny Biomecanique. mmmmmmm    En resa behövs efter vinter 2024 till Indien.(Mella...

Ovido - Quiz & Flashcards