biomecanique

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2023

Biomecanique är stor hjälp för kroppsskador med fysiska lagar.

Av Amor - 9 augusti 2023 17:33

Välkomna


till


ny


Biomecanique.

Tidigare Biomecanique försvann / ja,  min kunskaps blogg,


mmmmmmm


här och nu


Kanske vara för hjälp så länge .


......


..................................................




Biomecanique är stor hjälp för kroppskador med

fysiska lagar.


  

..................................................



................

     


Hjälp varandra först innan & sedan


men


rätt användning & behöv av hjälpmedel är


enorm & rädda lidande hos personer med.


tack.


...........


1000,000 tal kroppsskade världen över och äldre människor


bör använda den att kunna sitta eller gå.

Varför Ni lansera nya stolar???


Det är Ett fint hjälpmedel många år vi tillverkade mekaniska


ortoser,


att hjälpa handikappade personer.


Den är bäst


för några 1000,000 personer önskar sitta och gå.

 

     


.................


Have your chair and sit in it too – revisiting the wearable Chairless Chair


     


(visa)

 

     

..................................................

--------------------------

 
När själen övervinner kroppen önskar jag.  Amor
 
However difficult life may seem,
there is always something you can do,
and succeed at. it matters that you
don,t just give up. / S. H

  

Ge kärlek & liv & gladje  till den som lever inte efter döden.  Amor


 


ALS, en person mer än 40 år på rullstol.


Stephen Hawking död – blev 76 år.


Scientist, Physicist(1942–2018)


     


Så stark, Så medmänniska, Så älskade livet, Så hopp, Så fina tankar.


Så aktiv, Så kunnig, så tålamod.


Jag saknar honom i vår hemplanet, så länge lever jag.


Som min far, nej som min broder, en kunskapsman med ALS.


(visa) 1      (visa) 2
.................................

 

ALS – en nervsjukdom.(visa)
MS – en nervsjukdom.(visa)
Ischias – när kroppens största nerv är i kläm.(visa)
Migrän – nervändar retar upp blodkärlen i hjärnan.(visa)
Polio – angriper nervceller.(visa)
Demenssjukdomar.(visa)
Epilepsi.(visa)
Karpaltunnelsyndrom.(visa)

,,,,,,,,,,,,,,,,lycka till. ,,,,,,,,,,,,,,,,,


 

Tack för besöket.  

 
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amor - Lördag 27 april 13:30

  Välkommen till ny Biomecanique. Tidigare Biomecanique försvann / ja,  min kunskaps blogg. Här och nu. Besvärlig tid i modern tid  hade vi    människor( 2000 + 20 tills / 21 / 22 & 23.)   Kan man  börja om och sätta sig i sinnet ...

Av Amor - Lördag 20 april 19:45

........ Välkommen till ny Biomecanique. Som försvann / ja,  min tidigare kunskap blogg.  Var noga dagligen & säsong ändring med skorna.   Vi blogare här,   bör hjälpa varandra i vår kunskaps område. Skor och trötta fötte...

Av Amor - Lördag 13 april 19:15

Välkommen till ny Biomecanique. Tidigare Biomecanique försvann / ja,  min kunskaps blogg. ---- 2024 04 12+1 ----   Här och nu. ................................ ................ BALANS.   Kära professur; ------@ Livet är ...

Av Amor - Torsdag 4 april 15:54

  ....................................... klicka på önskade lokal på vår hemplanet, se vad är klockan där. ............... Välkomna   till   ny Biomecanique. mmmmmmm    En resa behövs efter vinter 2024 till Indien.(Mella...

Av Amor - Fredag 29 mars 15:15

  Välkommen till min blogg. Praktiska och kliniska biomecanique   Biomecanique. bloggplasten.se   Tidigare Biomecanique försvann / ja,  min kunskaps blogg.       2024 Nu 03 28 + 1   Här och nu.                ...

Ovido - Quiz & Flashcards